úterý 9. dubna 2013

V čem jsem přežila zimu :)

Abych do blogovaní rovnou vlítla po hlavě, tak vám sem hodím pár z "outfitů", ve kterých jsem se promenádovala letošní zimu. Kvalita fotek není nic moc, já vím, většinou to jsou fotky z iphonu, a trapnéfocenísevzrcadle :D, ale slibuji, na tom už se pracuje a tak do budoucna se mužete těšit na mnohem kvalitnější fotečky a třeba i videa. Teda, jestli se někdy dostanu do fáze, kdy si nebudu trhat vlasy na hlavě po tom, co se na sebe kouknu na videu. Děje se to jenom mě, nebo s tím také někdo máte problém? Mě třeba na videu přijde můj hlas tak písklavej, že si občas říkám, že jestli takhle zní můj hlas ve skutečnosti, tak bych měla přestat mluvit, haha.

Ale abych jen nekecala a taky něco ukázala, tak tady už jsou slibované fotky:

Omlouvám se za ty hrozný škleby, někdy to prostě nevyjde...




...a nekdy je lepsi fotit se bezhlavy...



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Dekuji za vase mile komentare!